Varför nu???

Jag tror att jag börjar bli sjuk! Inte alls bra eftersom jag har sista delarna på DELFen i morgon...
När jag vaknade i morse så var det inte så farligt, men på lektionen var jag så slut i kropp och knopp att jag trodde jag skulle däcka och sen jag kom hem i eftermiddags så har jag fått mer och mer ont i halsen. Just nu känns det som att svälja taggtråd. Ja ja, jag slipper ju åtminstone prata i morgon, det är ju alltid något att glädjas över.
Nu sitter jag och kollar igenom lite glosor och användbara ord för i morgon, men så fort jag skypat med mamma kommer jag nog att gå och lägga mig. Får ta lite medikamenter innan, så kanske jag blir frisk (eller i alla fall inte sämre...) till i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0