27 mars

I morse fick jag ett sms från mamman att det skulle komma folk för att fixa elementen i huset. Så när de kom, tog jag katten och datorn och gick upp på tredje våningen för att slippa vara i vägen. Där finns nämligen inga element. När de väl gått efter typ tre timmar åkte jag för att hämta flickan och en av bröderna som alltid åker med oss. Precis när vi kommit hem och hunnit äta lite lunch (croque monsieur, mums!) så ringer mamman och frågar om jag kan hämta pojken och bror nummer två. Så det blir en runda till för att hämta dem innan jag kommer hem och blir ledig. Den lediga tiden spenderade jag med att slösurfa och att ta en timmes promenad i det fina vårvädret (fint, fast det var inte mer än några grader). 
Nu ska jag försöka förbereda lite på läxan innan jag trillar ihop i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0