På efterkälken

Har varit så trött de senaste dagarna (inte lätt att vara hemma hela dagen!) att jag fortfarande inte gjort läxan vi hade till i måndags. Fast jag fattade som vanligt inte riktigt vad det var, så jag hoppas att de redan rättat den så att jag bara kan kopiera svaren från någon annan. Läxan till idag vet jag inte ens vad det var, så jag hoppas att det var något lätt, för att fatta övningarna utan att ha sutiit i en timme innan brukar inte fungera så bra för mig...
Nu började det helt plötsligt regna/hagla ute. Jag hade hoppats på lite vår och varmare väder, men rapporten visar -2° till +5° de närmsta två veckorna. Hoppas att det blir det sista av kylan och att mars blir en vårmånad på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0