Maintenant

Nu är vi hemma från badet. Lite för kallt i vattnet för min smak men, tro det eller ej, jag badade ändå. I typ tre minuter, resten solade jag, eller snarare halvsov i solen. Jag gillar inte att sola särskilt mycket, tycker oftast att det är för varmt eller för kallt, men idag var det precis lagom, man svettades inte och man frös inte. Perfekt helt enkelt! Fick dock världens fulaste linje av axelbanden (som jag normalt inte använder), hatar linjer!
I alla fall om några minuter ska vi åka till affären och handla lite. Sen vet jag inte riktigt vad som är planerat, men vi får se vad som händer.
 

Kommentarer
Postat av: Freddie

Du skulle se mina linjer. Ojojoj! Inte snyggt alls... Och då har jag inte nämt hur mycket jag flåss.. Ahh!

2012-09-01 @ 20:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0