Kanelbullens dag

Regnet öser ner ute, eller ner snarare vräker. Men jag är hemma själv hela morgonen så jag tänkte göra mig lite frukost och sen äta den framför TV:n, hade tänkt kolla färdigt Harry Potter innan jag ger mig av mot skolan. Efter skolan ska jag till La Defense för att träffa Elin för en sen lunch innan jag ska hem och försöka göra kanelbullar eftersom det är kanelbullens dag! Vet inte riktigt hur det kommer gå då jag inte har gjort bullar på en herrans massa år, men jag kan ju följa recept så om jag bara lyckas hitta jäst i affären så ska det nog gå bra.

Kommentarer
Postat av: Mikaela i Frankrike

Jag har också tänkt göra kanelbullar fast imorgon:) jäst finns, jag hittade dock bara torrjäst och den var vid mjölet!

2012-10-04 @ 09:40:33
URL: http://livingthefrenchlife.blogg.se
Postat av: Micaela

Fin blogg!

2012-10-07 @ 08:10:11
URL: http://micaelalindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0