Sista måltiden

Ikväll har jag sagt hej då till mina allra bästa vänner, till mitt lilla gäng, kändes ganska så ledsamt :( Vi åt middag och hade det allmänt trevligt tillsammans, kommer att som sakna dem som bara den, efter tre underbara år tillsammans, eller Elin åker ju ner till Paris på lördag, så henne hinner jag ju inte sakna särskilt länge. Ni kan förresten kolla in på hennes blogg, som hon skriver om sitt år som au pair.
Imorgon ska den sista packningen genomföras och så ska jag spendera min sista tid innan jag åker med min familj.
En del av middagssällskapet

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommer sakna dig mer sötis!

Svar: <3
Gabriella Svensson

2012-08-30 @ 15:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0