Uppdatering

Hon är sjuk = vi är båda hemma från skolan idag. Mamman åkte iväg i morse och ska inte komma hem förrän imorgon kväll, så jag hoppas verkligen att pappan väljer att komma hem lite tidigare ikväll, för annars blir det en väldigt lång dag för mig. Läkaren ska tydligen komma någongång också sa mamman i förbifarten. I Frankrike gör man inte som i Sverige, alltså ligger hemma och är dödssjuk i några dagar innan man går till doktorn och får reda på alla konstiga virus man har. Här kommer läkaren och diagnostiserar direkt. Ifall det inte var så att jag vet många fransoser går till läkaren när de har en minimal förkylning, skulle jag npg säga att det är ett bättre arrangemang. Men men, vem är jag att säga vad som är rätt och fel, själv kommer jag från en familj som måste vara halvt döda och bli burna in till läkaren för att gå dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0