Regn och Monet

Sov länge i morse, till typ halv elva. Tror det beror på att jag inte kunde somna förrän efter 1 för att pojken och pappan satt vid datorn i rummet bredvid (huset är sjukt lyhört) och jag kunde höra dem så tydligt att de lika gärna kunde varit inne i mitt rum.
Nu har jag tagit en lång, skön dusch, kollat lite på datorn och efter att vi ätit lunch ska jag åka mot Elins. I morgon är planen att vi ska åka till Giverny (en stad precis på andra sidan gränsen mot Normandie) för att besöka Monets trädgård. Har länge velat dit, så det ska bli kul!
Annars är det ganska tråkigt här för tillfället. Våren vill inte riktigt komma på riktigt och idag så bara regnar det...
Hörs på typ fredag, howdy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0