Regn och hagel...

Ännu en lat dag har passerat. Vaknade klockan 8 av att städaren dammsög frenetiskt utanför mitt rum och grannarna sågade, dock lyckades jag somna om till 11-tiden. Då låg jag kvar i sängen ett tag och kollade So You Think You Can Dance innan jag gick upp, fixade till mig och började förbereda maten. När barnen kom hem så åt vi bara och nästan direkt efter kom mamman hem, så då drog jag mig tillbaka på mitt rum för att titta på film/TV-serier igen. Bästa tidsfördrivet och nu kan jag göra det utan att få dåligt samvete för att jag inte pluggar inför DELFen!
För ett tag sen fick vi en riktigt regn/hagelskur precis som vi hade förra veckan. Orkar inte med det här vädret, men enligt yr.no ska det regna hela dagen i morgon också, men sen ska det äntligen bli vårväder. I alla fall för en vecka framåt...
Nu ska jag gå och lägga mig, för i morgon är det dags för skolan igen. Är faktiskt ganska pepp på skola för tillfället, men det lär gå över tills jag kommer dit i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0