Fête de la Musique

På midsommar, eller rättare sagt den 21 juni, firar man i Frankrike Fête de la Musique. Så i fredags när jag hade slutat så åkte jag och träffade Elin och Meg i La Défense innan vi åkte till en kompis vars lägenhetshus hade ordnat något slags firande av festen med körer och musik hela kvällen, riktigt trevligt var det. 
Igår var jag hemma hela dagen och på kvällen så åkte jag med familjen och den förra au pairen till flickan dansuppvisning. Det var kul, men att sitta och titta på dans i tre timmar på fruktansvärt obekväma idrottshallsstolar var inte så skönt. Jag kom hem runt halv ett och har därför sovit ända till klockan elva idag. 
Idag har jag ännu inte några planer, men i vanlig ordning blir det väl att göra något med Meg och Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0