En liten notis

Om exakt fyra veckor jobbar jag min sista dag här i Frankrike. Fredagen den 12:e. Sen på lördagen kommer förhoppningsvis föräldrarna mina ner och hämtar upp mig innan vi åker ut till kusten för lite semester. Fast än så länge är det bara planer, för vi har inget bokat. Så det enda som är riktigt säker är att jag bara har fyra veckor kvar. Dock är inte det något som stressar mig jättemycket. Även om jag känner att jag vill ta vara på tiden och umgås så mycket som möjligt med alla vänner innan jag åker hem, så är jag rätt nöjd med att åka hem. Jag har varit här länge nog nu och det har känts ett tag att det börjar ta slut och att det är dags att gå mot nya äventyr. Får väl se hur jag känner det om tre veckor istället, när det börjar komma lite närmare hemfärd, då kanske jag inte alls vill hem. Fast det tror jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0