Ovanlig morgon

Bussarna gick inte i morse, vilket gjorde att ungarna inte kunde ta sig till skolan, så de skulle stanna hemma egentligen. Men sen så åkte killen med en kompis, vars mamma körde dem och sen så körde jag flickan, för vägarna var ganska rena. Om jag hittade parkering kunde jag parkera och gå till skolan. Jag hittade ingen, och dessutom är det svindyrt, mer än 10 kr i timmen, så det hade kostat mig typ 50 spänn ändå. Jag såg att bussen från Marly går, så om jag hade skyndat mig hade jag kunnat hinna, men jag är trött och börjar få ont i huvudet, så det känns inte som rätt läge för att stressa och flänga runt för att komma till skolan. Så det får bli en hemmadag. Igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0