Call me chauffeur

Trots att det inte var min vecka att hämta i skolan så har jag kört hela TVÅ omgångar till St Germain idag! Först för att flickan missade bussen. Hon ringde hem lite efter att hon gått och frågade om jag kunde gå ut med hennes jacka och möta henne. Vem går hemifrån utan jacka tänker ni då? Inte hon i alla fall, för hon hade en jacka, men antar att hon inte var varm nog. När jag mötte henne sa jag att hon måste skynda sig, men ca 5 minuter senare får jag ett samtal om att hon ändå missade bussen och frågan om jag kan köra. Ingen fara för mig, nu är det ju knappt någon snö kvar heller, så det var lätt som en plätt. Nu på eftermiddagen sms:ade mamman och frågade om jag kunde hämta henne. Tågen hem gick inte (verkar som att någon valt att hoppa framför tåget igen) så hon hade åkt till St Germain. 
Från början hade jag tänkt åka in lite till Paris, fast nu vet jag inte riktigt. Verkar som att tågen börjat gå igen, men vet inte riktigt vad jag ska göra i Paris. Blir i så fall nog bara att strosa runt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0