Ännu en dag

Händer inte så mycket för tillfället här nere. Det är kallt, några grader bara, och tråkväder. Idag var jag i skolan en stund där vi delade galette de roi, wienerbrödsdegstårta med marsipankräm inuti. Jag tog ingen för jag har redan smakat den och den är inte riktigt i min smak, jag gillar varken marsipan eller wienerbröd. Annars har jag bara städat lite på mitt rum, tvättat lite och slappat. 
Imorgon börjar rean här i Frankrike, det finns tydligen regler på det, så då tänkte jag utnyttja min lediga eftermiddag till att kolla runt lite. Fast vi får se hur länge jag orkar, för jag har hört från flera håll att folk tar LEDIGT för att gå på rean. Och affärerna öppnar klockan ÅTTA imorgon på "startdagen" så ni kan ju tänka er vilken uppståndelse det kommer vara. Jag som inte ens kan åka in till Karlskrona i mellandagarna utan att få ångest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0