Neige

För er som inte vet, så lever jag fortfarande. Är bara rejält förkyld och sitter hemma och fryser.
Igår tog jag mig i alla fall till skolan för att komma dit en gång denna veckan. Mådde ganska bra faktiskt, men jag märkte att det verkligen var "sjuk-tider" för vi var bara runt 10 personer av 16. Nu har jag bara en vecka med lektioner kvar innan lovet. Även om det bara är sex timmar i veckan, så ska det bli skönt att få ett litet break i vardagen. Måste bara fundera ut vad jag ska göra på lovet... Tanken var ju att ta oss till Milano, men vi har inte bokat något. Vi ska träffas och kolla igenom det i morgon, så vi får se hur det blir!
Nu började det precis snöa... Efter 5 dagar av strålande solsken... Jag som trodde att våren var på väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0