Marabouuuuu!

Gissa vem som fått paket?!?!? Precis, moi!
En kombinerad alla hjärtans dag och namnsdagspresent. Ja, vi är lite koko i min familj och firar allt som finna att fira på ett år: namnsdagar, mor- och fars dag etc. ganska bra med tanke på att jag har tre namn som ALLA står med i kalendern! Med två små presenter låg lite godis och ett kort. Ahlgrens bilar-påsen öppnade jag med barnen och lät dem ta resten av påsen när vi hade tittat färdigt på filmen Dîner de cons, den första riktigt roliga franska film jag sett. Och sen åt jag lite (typ halva!) av min Marabouchoklad när jag skypade med mamma. 
Nu ska jag kolla färdigt ett avsnitt av O.C. innan jag drar mig till kojs.
Cheers!

Kommentarer
Postat av: Mikaela - i Frankrike

jag är sämst verkligen på dropbox men detta borde funka hahahah https://www.dropbox.com/sh/5u4kcpcoo43av42/zmpASVhd5U

2013-02-16 @ 12:36:32
URL: http://livingthefrenchlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0