Universitet

Dagen har spenderats med att kolla över vad jag helst vill plugga om jag börjar till hösten, så nu har jag skickat in min anmälan eftersom det bara är två dagar kvar. Ekonomi blev det som hamnade högst upp på listan, men som sagt så vet jag inte än om jag vill börja plugga till hösten.
Eftersom Malin kommer nästa vecka har jag tänkt skippa min tisdagslektion och istället hänga med henne, så nu har jag en skrivuppgift à 250 ord att skriva, plus en novell à 14 sidor att läsa tills på måndag. Dock ska jag nog in till Paris en runda ikväll, för en tjej från min skola ska sjunga på en bar i 3:e.
Nu ska jag fortsätta läsa Maupassant...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra plan!! :D

2013-04-13 @ 17:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0