Ingen vardag

Efter skolan idag åkte jag en stund till Champs Elysées för att spendera några sista minuter med Malin innan hon åker hem i morgon. Vi hann med ett kort besök på Starbucks (på Elins initiativ, självklart!) och lite inköp på Ladurée innan vi fick säga hej då. Eller på återseende, denna gången blir det ju bara max tre månader och inte åtta som sedan sist.
Sen jag kom hem har jag läst en bok som jag fick med mig från Sverige i september, men inte börjat på förrän nu.  Höj din energi heter den, något jag verkligen behöver för tillfället. Känner mig konstant trött n'stan hela tiden och är ganska säker att det beror på maten, bristen av motion och bristen av rutiner. Känns komstigt hur jag efter massa månader inte fått in någon rutin, men det är sjukt svårt när man har så konstigt schema. Eftersom jag inte har de bästa förbindelserna till skolan måste jag åka hemifrån 10.30 och kommer inte hem förrän 14.30 vilket gör det en aning svårt att få in lunchen på ett smidigt sätt. Ska försöka få lite rätsida på allt det efter lovet. För om ni inte visste det är det lov från måndag i två veckor och dessutom kommer min mormor och morfar på torsdag, så det blir ingen vardag för mig på ett tag.
Nu ska jag sätta mig i sängen och titta på Eat, Pray, Love. Har fortfarande inte läst färdigt boken och för tillfället bhöver jag få lite energi så då går det snabbare att kolla filmen än att läsa den 500-sidiga boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0