J'aime balader aux Champs Elysées

Eftersom jag är ledig på onsdageftermiddagarna och Elin har ledigt hela denna veckan också så planerade vi två sjuklingar att träffas för vi behövde komma ut och se lite människor. Så för att ingen skulle behöva anstränga sig mer än den andra möttes vi på mitten, d.v.s. i La Defense, som vanligt. Efter att bara ha strosat runt en stund, bl.a. i en affär där alla julsaker var skandinaviska (de hade ett svenskt glöggkit!!!!), åkte hon hem och jag åkte till Champs Elysées för jag behövde luft och gå lite, samt att jag ville kolla H&M där. Slutade med lite shopping (dock inte på H&M) innan jag åkte hem för att äta med familjen. Nu på kvällen har jag kollat lite Skavlan, en av de saker jag kan sakna lite från Sverige - att titta på Skavlan på fredagskvällarna med pappa, och ätit lite svenskt godis (det tar ju aldrig slut).
I hopp om att få bort lite av förkylningen ska jag försöka lägga mig tidigt, men å andra sidan har jag försökt det hela veckan utan resultat så vi får se hur det går. 
À demain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0