Snart så...

Flyplanet var försenat till Charles de Gaulle, så vi kunde inte flyga förrän drygt 30 minuter senare, och trots att vi flög in lite tid så missade jag mitt tåg med mindre än tio minuter. Så nu sitter jag på Starbucks med en gingerbread latte i väntan på att få komma hem någon gång. För en flygresa på knappa 2 timmar blir det ändå en väldigt lång dag. Gå upp sju för att ta tåget vid nio och sen kommer jag hem ikväll ungefär tio i sju. Dessutom så var det en jobbig flygning eftersom jag är så förkyld. Vid nerflygningen fick jag ett sånt fruktansvärt lock i öronen som bara blev värre och värre, men det var inte det värsta utan det var det faktum att jag inte fick loss det i ena örat. Så trycket blev bara värre och värre och det gjorde fruktansvärt ont, men efter typ 15 minuter, vilket var typ 5 minuter innan vi landade så small det till och lossnade, vilket var väldigt skönt, men det gjorde också riktigt ont och jag har fortfarande ont, så nu är jag rädd att jag har skadat trumhinnan. Jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0