Om vädret... del 2

Det är hett i Paris för tillfället. Stekande sol och 28 grader är skönt i teorin, men när man lägger till det faktum att det inte är någon vind och hemsk luftfuktighet (upp över 90% då och då) så att det känns som att man är i något tropiskt land, så är det inte lika skönt. Därför har jag gått in igen efter flera 10 minutersrundor ut i solen (klarade inte mer i stöten utan att känna att jag höll på att börja koka). Snart blir det dock ändring på detta vädret, för tjejerna i min klass sa att det ska bli höstväder till helgen, jippi... Och imorgon och torsdag ska det ösregna och åska, jippi...
Hade inget annat att klaga på än vädret för tillfället, så får väl skriva senare när jag har något roligt att berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0