Varför?

Jag förstår inte varför min läxa måste vara att göra en kost biografi om en människa som ingen egentligen vet om han levde och vilkens historia är olika beroende på vilken bok man läser. Det enda jag vet om kung Arthur är från Svärdet i Stenen, alltså den tecknade Disney-filmen, men när jag nu läser på franska wikipedia så verkar det inte som att det var så det gick till (ingen vet ju hur det gick till!!!!). Jag satt hela kvällen igår (okej jag kollade på Skavlan samtidigt) och har suttit nu i över en halvtimme, men jag får inte ihop något. Alls. Det hade inte varit något större problem om det bara var något jag skulle göra, för då kunde jag bara säga lite vad som, men nu ska jag redovisa med en annan tjej och vi har bestämt att vi ska sammanställa våra resultat nu i helgen. Sen har jag ju den hemska artikeln också att skriva, den om fransosernas syn på homosexuella. Jag tror att universum har gjort mig sjuk bara för att jag inte ska orka åka till Paris så att jag måste ta tag i min läxa. 
Sammanfattning: 1. Jag hatar från och med nu läxa. 2. Jag hatar även Kung Arthur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0