Planlöst strövande

Tog mig ändå in till Paris i eftermiddags för att bara gå runt lite i 7:e och 6:e arrondissemanget. Bland det bästa jag vet, att bara ströva runt bara för att titta. För var man än går i Paris så finns det något fint eller mysigt att se. Ska börja göra det lite igen på onsdagar och helst i kvarter jag inte känner till så mycket så att jag får uppleva så mycket av Paris som möjligt.
Idag gick jag förbi det här lilla torget, Saint Sulpice tror jag det heter, efter att ha gått runt lite i cirklar. Men när jag väl kom dit så visste jag var jag var, för här gick jag förbi med mamma och pappa i höstas när de var på visit.
Fontänen på torget
Kyrkan, som jag inte riktigt lyckades fånga så bra på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0