Söndag och idag

Först kommer lite bilder från i söndags.
Idag började dagen lugnt och bra. Låg länge kvar i sängen och såg hur fint väder det var ute innan jag gick upp, kollade på the Voice och slösurfade lite.
När jag skulle köra och hämta barnen hittade jag ingen bilnyckel, normalt sätt är det två. Jag letade typ halva huset och ringde mamman, den fanns ingenstans. Mamman ringde den andra mamman som kör varannan vecka och hon hämtade dem. Senare visade det sig att mamman hade ena nyckeln och pappan den andra, smart! I alla fall innan mamman kom hem satt jag ute i solen och läste, dock fick jag gå in efter ett tag och smörja på solkräm för insåg att jag redan fått linjer, hur hände det?
När mamman kom hem åkte jag till St G i hopp om att lyckas få någon klipptid. Det fick jag! 1 timme och 20 min spenderade jag på salongen och då hann jag (snarare frisören) både slinga och klippa lite. Vad gick prislappen på kanske ni undrar... Jo! 55€! Det vill säga mindre än hälften av vad jag betalar hemma, crazy! Så jag var nöjd.
Från matchen i söndags
Bästa gänget!
Lite musiklyssnande utanför operan i solen. Med en dansande tjej som vi är ganska säkra på var hög som ett hus, mitt på dagen...
Vad jag spenderade eftermiddagen med innan jag gick till frisören
Efter frisören var det så finfint väder att jag tog och köpte mig en liten glass. Vanilj och smörkola, dyrt men gott!
Tog med mig glassen till slottsparken och gick runt lite
Där låg folk och solade, spelade fotboll och hade picknick, precis som man ska när det är fint väder!
Gick förbi en liten staty jag aldrig lagt märke till innan, skumt...
Innan jag gick till bussen passerade jag slottet, det var fint i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0