Torsdag

Det har varit en lugn dag idag. Barnen började tidigt så jag kunde sova hur länge jag ville. Eller inte hur länge som helst, jag hade ju skola vid 11 och det är typ det enda vettiga jag gjort idag. När jag kom hem tog jag och åt lite rester jag hittade i kylen och sen tittade jag lite på film. Just det, mitt i filmen ringer det på dörren. Det var ett bud som kom med paket till värdpappan, så jag fick kvittera det. Jag kommer att ha kvitter fler paket i slutet av det här året än vad jag gjort i hela mitt liv, med den här takten. Två kvitteringar på en månad typ. 
Ikväll blir förmodligen en lugn kväll. Barnen slutar inte förrän 17, kommer hem lite innan 18 och dessutom blir middagen rester från igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0