Dagen idag

Tjejen jag skulle på marknaden med var sjuk idag, så jag åkte med Ninna istället. När jag kommer till stället där vi ska träffas ser jag Julia och frågar vad hon gör där, visade sig att hon hade pratat med Ninna och skulle följa med oss, kul! Vi tog oss in mot centrum för att leta efter marknaden, men vi hittade inte den, så vi frågade en kvinna som sa hur vi skulle gå och efter att vi gått runt halva kvarteret hittade vi den. Den bestod av 8 små stugor som sålde ost, vin, marmelad och bröd. Så vi smakade bara lite ost och bröd, sen gick vi vidare för att äta lite lunch. På väg för att leta någonstans att äta möter vi Madeleine som är ute och går, så hon hängde med oss för att ta en kaffe. Vi hamnade till slut på ett sandwich-ställe där vi satt tills jag och Ninna åkte hem vid tre, halv fyra-tiden. De andra satt kvar, för det kom en tredje tjej och gjorde dem sällskap. 
Eftersom tjejen jag kanske skulle gå på konserten med är sjuk, ska jag istället åka in till Paris med några tjejer för att äta lite och sedan gå till någon bar innan vi tar sista tåget hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0