Hemmadag

Jag ska snart stiga upp ur sängen, när jag vaknade i morse kände jag att jag inte mådde särskilt bra så därför bestämde jag mig för att fortsätta sova och skippa skolan. Det måste nog ha varit en bra idé för jag vet inte senaste gången jag sov 12 timmar i sträck. Dock kom jag precis på att idag är sista dagen att lämna tillbaka min tröja på Zara, som jag inte gjorde i lördags eftersom det var enorma köer i hela köpcentret. Så är det alltid på lördagar, eftersom fransoserna jobbar så länge på veckodagarna och inte har tid att komma ut då, så går ALLA ut på lördagen vilket gör att alla köpcenter är fullsmockade med folk och man kan få vänta en halvtimme för att komma in i provrummen. 
Nu ska jag i alla fall gå ner och äta frukost. Får sedan se hur resten av dagen blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0