Lite allmänt

Sitter hemma och fixar det sista inför skolan. Gick aldrig på extralektionen igår, går på den idag istället. Insåg att det passade bättre med bussarna.
Ska egentligen ha med mat till skolan idag för att hinna äta mellan mina två lektioner, men just nu är det någon som ockuperar köket med att banka på rören. Så om inte han flyttar sig innan jag måste gå, så får jag väl springa in någonstans och köpa någon sallad eller något. 
Annars händer här inte så mycket, vädret suger och jag planerar mest inför att mamma och pappa ska komma på torsdag. Jippi!
Sen pratade jag lite med mamman igår om när jag ska åka hem och hon visste inte helt säkert till vilket datum, men jag räknar med att jag har knappa två månader kvar nu. Det är inte länge, men samtidigt så känns det som en evighet. Börjar längta hem lite till Sverige nu när man inte varit där sen i nyår. Fast jag antar att de sista två månaderna kommer att flyga förbi, dock så slutar ju barnen skolan någon vecka tidigare än de flesta andra barn, så när alla andra kommer att njuta av solen efter skolan, lär jag få passa barn från 9-21...
Jaja, den dagen, det problemet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0