Helvetesväder

Jag vet inte var jag ska börja med det här hemska vädret. Nu i eftermiddag har vi haft regnoväder, halv storm, solsken, hagel och sedan tillbaka till regn. Det ska vara såhär nu i minst en vecka till. Sen att det knappt är 10 grader och blåser halv orkan gör att det känns ungefär lika kallt som kasst novemberväder.
I morgon, då vädret ska bli ett mindre merde (konstant ösregn, 9° och massa vind) planerar jag att stanna hemma och kolla film och bara chilla. Det kommer att vara första fredagen på två månader som jag inte har någon lektion på fredagen och dessutom har jag haft besök de flesta helger senaste månaden, så nu är första gången jag kan stanna hemma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0