De är ankomna!

Nu sitter jag hemma igen efter att ha hämtat tjejen efter skolan. Hon fick tydligen stanna kvar för och prata med en lärare och missade därför bussen.
Innan jag åkte och hämtade henne var jag inne i Paris och mötte upp mamma och pappa som jag inte sett på 4,5 månad! Var jätteskönt att se dem, har längtat så mycket de senaste veckorna och vädret ser ut att bli liiiite bättre än det såg ut som först, regnet verkar nämligen inte komma förrän lördag eftermiddag istället för idag.
Sen har jag fått med mig massa svenska godsaker hem också; Marabou, massa goda nötter och Ahlgrens bilar (vilka barnen blev överlyckliga över).
Nej, nu ska jag läsa lite i min svenska tidning innan jag börjar laga mat och gör färdigt min läxa. Howdy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0