Klumpigt

Resan börjar lite tveksamt. Jag var ute i god tid och var vid tågstationen ca 10 minuter innan tåget, fast sen gick tåget så sakta att jag missade tåget jag skulle byta till och därför blev jag sen och sa att de andra skulle ta bussen utan mig och att jag skulle ta nästa. Sen när jag väl kom av RER:n så insåg jag att jag kunde hinna och ja, bussen stod kvar så jag gick på för att leta upp tjejerna, men de var inte där. De var vid Opéran där vi bestämt att träffas, men eftersom jag hade sagt att de skulle ta bussen utan mig så antog jag att de redan var på bussen. När jag väl fick tag i Elin försökte jag ta mig av bussen samtidigt som de sprang för att hinna med den, fast ingen av oss lyckades. Bussen körde och nu sitter jag och väntar på att de ska komma om 10-20 minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0