Hundvakt

Grannen som har pianolektioner med flickan på fredagar har en liten valp som hon inte kan lämna hemma själv, så när hon kom över för lektion så undrade de om jag kunde ta hand om den under tiden. Självklart sa jag (ni kommer förstå när ni ser den!) så vi lekte lite ute i trädgården och sedan gick vi in och utforskade huset lite också. Mys!
Nu på kvällen har jag bara skypat. Först lite mer än en och en halv timme med Fredrik för att hjälpa honom med matte (under tiden lekte flickan runt på mitt rum och skrattade åt att han behövde hjälp av mig. Är han dum eller?) och sedan en stund med päronen.
Nu ska jag försöka sova för att kunna vakna upp någorlunda pigg i morgon. Har ännu inga planer, men det ser ut som att jag som vanligt kommer att umgås med Elin.
Bonne nuit!
Haiku!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0