Ensam

Idag tog jag mig till skolan på morgonen, satt där och väntade på att någon annan skulle komma. Fast ingen annan kom. Förrän första klassen slutade och det visade sig att alla gått på den istället. Fast för mig blev det ju bara positivt, för jag fick en timmes privatlektion i hur man ska lyckas med ett formellt brev på franska, tydligen är det i 8 av 10 fall ett brev man ska skriva på DELF-provet.
För er som inte vet är DELF ett prov som bevisar din nivå i franska, precis som det finns Cambridge-test i engelska. 
Nu är jag supertrött och ska in till Paris i morgon med Sarah för att kolla någon haute couture-utställning på Hôtel de Ville, så det är dags att lägga sig. 
Bonne nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0