Deteste!

Jag ser väldigt sällan fram jättemycket till resor. Och anledningen är att jag AVSKYR att packa. Det finns väldigt få saker som jag skjuter upp så länge (och då ska ni veta att jag sällan i mitt liv börjat att plugga inför ett prov eller skriva 5-sidiga uppsatser förrän kvällen inna) som just att packa inför en resa. Familjen gav sig av lite efter ett och sen dess har jag tvättat saker som jag ska ha med mig, det jobbiga är bara att vi inte har någon torktumlare så jag måste vänta med att packa ner tills det åtminstone är halvtorrt. 
Fast nu måste jag duscha, och sen äta innan jag tar tag i packningen. It's gonna be a long night...
Dessutom så måste jag ta tåget vid 06.37 (!), vilket jag är tacksam för (?!?) för som det såg ut från början hade jag varit tvungen att ta tåget redan vid 06.03, så nu får jag lite sovmorgon och behöver inte ha klockan ställd på förrän lite efter 5...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0