A regarder

Igår efter skolan hade jag, som vanilgt, en liten stund över innan bussen gick så då gick jag upp till bokaffären, som även har filmer och musik. Kollade runt på lite böcker och annat innan jag bestämde mig för att köpa två filmer jag hört om, men själv inte sett. Båda två fick jag för 20€ vilket inte är superbilligt, men helt överkomligt. Filmerna är båda franska och den första Intouchable vet jag har varit väldigt populär även i Sverige. den andra filmen hörde jag om från en tjej i min klass; den heter Le prénom (sv: förnamnet) och handlar om ett par med barn som berättar att de ska döpa barnet till Adolf bara för att se hur familjen reagerar. Ni kommer få höra mer om dem när jag sett dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0