Samedi à la maison

Lite innan 13 idag åkte jag till La Défense för att möta upp Ninna för att båda två var på jakt efter saker att handla. Efter en knapp timmes affärtittande gick vi till Prêt för att äta lite lunch innan vi fortsatte vår jakt. Vid 15.30 var Ninna tvungen att åka hem för att jobba, så efter att hon åkt gick jag bara i någon enstaka affär innan jag också åkte hem, var alldeles för mycket folk för att kolla i affärer själv. När jag kom hem var jag så trött så att jag la mig i sängen och tittade på film en stund och sen målade jag naglarna.
På kvällen har jag bara varit hemma, spelat lite piano med flickan och kollat på när pappan (som knappt kan koka pasta, som flickan sa) gjorde sprutgrädde med någon manick de köpt, rätt så gott blev det tillslut. Sen har jag ju ätit middag med dem också, samt suttit och pratat lite om allt möjligt. Lugn och trevlig lördag helt enkelt.
Nu ska jag vänta en liten stund för att se om mamma och pappa loggar in på Skype annars går jag nog och lägger mig för jag är ganska trött (som vanligt...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0