Le soleil brille!

Idag har värmen kommit på allvar. I morse var det fortfarande ganska kyligt, så var relativt påklädd när jag gick till skolan. Nu på eftermiddagen har jag dock blivit tvungen (inte så att det var någon direkt uppoffring) att byta till shorts för att det är så varmt. De närmsta dagarna ska det bli ännu varmare, så jag får se till att ta på ordentligt med solkräm. Bränner mig inte jättelätt, men eftersom jag ser ut som ett spöke så blir jag snabbt rödflammig om jag inte smörjer in mig. Bara på knappa 20 minuter idag fick jag lite lätt färg!
Nu sitter jag i mitt rum, med dubbla öppna fönster och nerdragna persienner för att få ner den kokande värmen i mitt rum. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0