En liten eftermiddagsrunda i skogen

Bilder från min lilla fotorunda
Ett hus klätt i fin murgröna bara någon minut ifrån oss
En liten gång på väg till skogen
Här brukar jag gå, när jag är ute och går...
Vädret har äntligen blivit lite bättre, även om det mest var mulet
Under tågbron på vägen in till skogen finns det massa färgglad graffiti
En liten bit in på vänstra stigen mötte jag ett rådjur. Och det tog jag som ett tecken att jag borde vända hem!
På vägen tillbaka lyste solen upp gläntan lite fint...
Och gjorde så att graffitin glänste 
Hittade en maskros och var tvungen att testa mina närlinser, var lite svårt att få till fokus, men jag lär mig nog snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0