Last night in Paris

Idag åkte jag in till Paris för att säga hejdå för sista gången innan jag åker i morgon. Åkte förbi Eiffeltornet, såg Invalides och var på Champs Elysées. Sen åkte jag hem och hämtade hem flickan en liten stund innan vi åkte tillbaka till dansen för en liten uppvisning. Efter det åkte vi och hämtade pappan och tog oss till Marly för att äta på restaurang. Vi satt ute, men det var lite kyligt, och jag fick jättefina presenter som jag blev jätteglad över. Sen sa de att jag var den av deras au pairer som utvecklats mest i franska och att om jag någonsin är i Frankrike så är det bara och komma dit. Kommer allt att sakna dem nu när jag åker hem! Sen berättade pappan att han gjort en CD till mig med filmer och foton han tagit under mitt år här, så snällt!
Nu måste jag lägga mig för mamma och pappa kommer och hämtar upp mig i morgon runt lunchtid så måste hinna duscha, äta frukost och packa innan dess. Bonne nuit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0