The perks of being a wallflower

Det blev bio ändå. Fick till slut tag i Hanna. det visade sig att mina facebook-meddelanden inte kommit fram till henne (eller till någon annan för den delen). Så vi bestämde att vi skulle mötas vid Charles de Gaulle-Etoile, men när jag sitter på metron får jag ett sms där hon frågar om det var clemenceau och jag hade ingen teckning på telefonen, så jag åkte till Clemenceau gick upp och ringde henne. Då visade det sig att hon hade insett att det måste ha varit Etoile och åkt dit istället, så vi gick och möttes halvvägs. Vi åt lite på Brioche dorée på Champs Elysées innan vi gick till bion. Jag vet inte vad det är med biograferna i det här landet. För det första ligger det typ 4 UGC-biografer bara på Champan, men det går olika filmer på alla och salongerna ligger inte alltid I biografen, utan ibland (som de senaste två gångerna för mig) så ligger de en bit längre bort i en annan byggnad. Och detta tycker de att man ska fatta, trots att det inte finns några skyltar eller nåt.
Vi tittade i alla fall på Le Monde de Charlie (eng: The perks of being a wallflower). Riktigt bra tyckte både jag och Hanna att den var. Bästa bion jag sett för i år (skojar bara, men de var superbra)!
I morgon är det dags för skola igen, yaaay...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0