Spring

Jag gick upp i normal tid idag, dessutom utan att snooza tre-fem gånger. Sen spenderade jag förmiddagen med att kolla på TV-serier på datorn, hade från början planer på att gå ut lite, men när jag öppnade gardinen upptäckte jag att det fullkommligt vräkte ner. Vid 12.30 åkte jag och hämtade barnen och när vi kom hem gjorde jag lite snabbt färdigt maten jag hade förberett innan jag åkte. När mamman kom hem åkte jag in till Paris och hoppade av vid Champs Elysées. Egentligen gillar jag inte riktigt gatan, men eftersom de har den största H&M-butiken och jag skulle kolla lite grejer där så fick det bli så. Handlade lite grejer på Zara och H&M och så gick jag in lite i Adidas-butiken och när jag kom ut därifrån så insåg jag hur fint väder det hade blivit, så istället för att åka upp mot Printemps, så åkte jag hem för att springa en runda. Det var så underbart att kunna springa i solsken, eller jag såg bara solen lite i början av rundan, sen försvann den bakom en kulle. Fast inte ens när jag kom hem vid runt 18.15-tiden hade det blivit riktigt mörkt. Längtar så till våren och solljus nu.
Nu ska jag göra min läxa och förbereda för imorgon, innan jag lägger mig. Är väääldigt trött i ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0