Rainy day

Gick upp pigg i morse, lite efter åtta och hade redan gjort min läxa, så jag kunde ta det lugnt innan skolan. Vädret idag är ganska tråkigt, mulet och småregn, men jag slapp det tack och lov för jag fick skjuts hem av Ninna från skolan. Hennes lektion var inställd, men det visste hon inte om, så hon åkte hem direkt igen. Förövrigt så flyttar hon till sin nya familj idag, så jag kommer inte ha henne borta hos mig längre... Fast hon flyttar till St Germain, så egentligen kommer jag att bo närmre henne nu, fast känns ändå längre bort.
I eftermiddag har jag bara tittat på TV-serier (som vanligt) och tränat lite och nu ska jag snart ner för att möta flickan vid bussen.
À tout à l'heure!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0