Last few days

Jag ligger fortfarande kvar i sängen och tittar på film, behövde sova ut ordentligt idag, vilket jag inte hunnit göra sedan jag kom hit. I torsdags kväll gick jag ju som sagt runt i Paris på kvällen så jag kom hem runt midnatt och i fredags kväll träffade jag en annan tjej från min klass som jag åkte in till operan och träffade, vi tog en drink och satt och pratade i någon timme innan jag tog det sista tåget hem, så jag kom hem 1.35. På moronen igår gick jag upp vid nio för att åka in och träffa en kompis i Paris. Det slutade med att vi strövade runt i Marais, satt nån timme på Starbucks och åt falafel. Efter det åkte jag hem och tittade lite på film innan jag åt middag med familjen där det var livliga diskussioner om Apple, Samsung och Microsoft (familjen äger det mesta från Apple och pappan och sonen är riktiga teknikfreaks). Efter middagen gick jag upp på mitt rum, skypade lite med mamma innan jag tittade lite på film igen.
Idag ska jag förmodligen på bio med Hanna, men hon svarar inte på mina meddelanden så vi får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0