Kallans ankomst!

Efter skolan idag gick jag en runda på lite mer i en halvtimme, medan jag väntade på bussen, i parken vid slottet i St Germain. Det. Var. Svinkallt! När jag väl satte mig på bussen så hade jag ingen känsel i låren och näsan bara rann. Termometern säger precis över 0 grader och i morgon ska det snöa... Inte så jättekul när man inte har kläder till det. Har ingen riktig vinterjacka eller halsduk. Fast tack och lov så tog jag med mig mössa och vantar hemifrån vid jul, kommer att vara till nytta nu.
Dock var det sol hela förmiddagen! Vilket jag insåg faktiskt påverkar mig ganska mycket, för detta var första dagen sen jag kom tillbaka som jag känt mig pigg och utvilad. Nu ska jag kolla lite på film innan barnen kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0