Vecka 8 = sjuk

Jag trodde att jag i ett annat land, där jag dessutom inte har lov under veckan skulle slippa bli sjuk, men nej... Senaste 7-8 åren har jag varit sjuk varenda sportlov (förutom ett år då jag åkte skidor, då var jag sjuk veckan innan) och idag sitter jag och känner mig helt i förkylningsmolnet, som min gamla lärare brukar säga. När man är helt lullig och inte riktigt har koll på vad som händer runt omkring för att man är så förkyld. Fram tills för tio minuter sen höll jag på att göra mig i ordning för att ta bussen till skolan, men sen stannade jag upp två sekunder och insåg att jag inte alls mådde bra. Så jag stannar hemma idag och hoppas på att må bra nog för att kunna gå dit i morgon.
Nu ska jag ta det lugnt och bara titta på film hela dagen har jag tänkt. Eller ända tills barnen kommer hem i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0