Up and awake

Jag vaknade först vid åtta i morse, sen tänkte jag att eftersom det är lördag kan jag sova lite till, så lite efter nio gick jag upp, superpigg och utvilad. Kan inte ens minnas sist jag var det! Om ungefär en timme ska jag åka in mot Paris för att träffa Elin för shopping och fika/lunch. Det sistnämnda kommer sannerligen att behövas, för lördagar i Paris är galna. Särskilt när det gäller shopping. I princip alla är lediga och tar sig därmed ut, samma sak gäller i parker occh i skogen, där det plötsligt är helt fullt med människor som motionerar, till skillnad från i veckorna, då man inte ens möter någon på en timme.
Så nu ska jag klä på mig och fixa mig, sen blir det frukost innan jag går till tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0