Mardi Gras!

Självklart så valde Internet att lägga av igår kväll med...
Men här kommer lite bilder från i tisdags, Mardi Gras (som direkt översatt betyder fet tisdag), då vi åt crêpe och dansade bretagnsk dans i skolan. Lite kul faktiskt!
Senare på kvällen när jag kom hem så gjorde jag även några crêpe till barnen och jag måste vara mästare eller nåt (kan bero på att jag gjorde 20-40 st dagen innan), för flickan var sjukt imponerad över att jag lyckades med första. Annars blir den alltid kass, som när man gör första pannkakan.
Nu ska jag gå ner och äta frukost och dricka en stor kopp te (jag vet inte om det var överkonsumption av crêpe, dansen eller nåt annat, men jag har blivit förkyld och har så ont i halsen hela tiden...)
Dansande klasskamrater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0