Burgers!

Efter att ha spenderat eftermiddagen hos Elin med att smida planer inför lovet så åkte vi in till Paris för att äta. Meg var sugen på hamburgare så vi gick till Tennessee, en restaurang Elin och jag varit på innan. Den ligger precis vid metro Odéon, nära St Michel och Sorbonne, och de har stora, underbara hamburgare. Till efterrätt blev det Ben & Jerry-glass, mumma! Efter middagen planerade vi att gå till en bar och bara sitta och hänga lite, men den jag kände till i närheten var fullpackad så vi fortsatte mot Grands Boulevards. Fast där hittade vi inte heller något vi var sugna på, så vi åkte hem.När jag kom hem nu lite innan tolv kunde jag inte låsa upp för nyckeln satt i på insidan (någon smart har kommit på att man ska låsa med nyckel både på in- och utsidan!) men tack och lov var pappan uppe och kom och öppnade för mig.Nu ska jag värma mig i sängen!
Maten
Och sällskapet! (minus Sarah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0