14 år!

Idag missade jag för första gången tåget hemifrån. Fast solen sken och det var superfint väder i morse, så det gjorde inte så mycket att jag fick sitta i 30 minuter och vänta på nästa. När jag väl kom in till Paris, så mötte jag upp Sarah på Printemps, där vi kollade runt lite på alla nya vårgrejer innan vi åkte mot Marais för att äta lunch med Elin och Birgitta. Tanken var egentligen att äta falafel och sedan gå och sätta oss på Starbucks, men det var så kallt så vi gick till ett litet boulangerie som serverade lunch istället. Glömde berätta det pinsamma! På väg till Marais var Sarah och jag tvungna att byta på ett ställe. Det var bara det att vi glömde gå av där. Så vi fick gå av två stationer senare, byta sida och åka tillbaka igen för att byta.
Efter lunchen åkte jag tillbaka hemåt. 16.30 kom flickan hem och ungefär en timme senare kom pojken, som fyller år idag! 14 år gammal är han nu! Han fick en liten minipresent av mig... en påse Ahlgrens bilar, och han blev överlycklig och jag fick en stor kram. Sedan blev det "finmiddag" med lasagne och kladdkaka som jag och flickan gjort.
När föräldrarna kom hem så fick han sin present. En tablet som han har tjatat om, så nu kommer jag att få lära mig alla funktioner på den de närmsta veckorna!
Nu ska jag titta lite på O.C. innan jag lägger mig. Är sjukt trött!
En inte så kladdig kaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0