Vendredi

Började dagen med att åka till skolan, som vanligt, för att ha min preparationskurs. Efteråt tog jag bussen till Marly och gick därifrån hem eftersom jag inte orkade vänta 25 minuter för att ta tåget i tre minuter. Tar jag bara knappa 20 minuter att gå. Vädret har inte varit det bästa idag, riktigt kallt och ruskigt var det i morse med lite småregn, men under dagen har det blivit lite bättre. När jag kom hem gjorde jag lunch och satte mig vid TV:n och kollade film. Var riktigt härligt och väldigt längesen jag kollade på film själv, normalt sätt kollar jag med barnen eller så kollar jag på min lilla dator. Nu kunde jag ta hela soffan för mig själv.
Sen efter att jag hade städat och tvättat lite kom flickan hem och sa att hon skulle ha extralektion i dansen inför någon uppvisning, så nu sitter jag och väntar på att hon ska SMS:a om att hon slutat så att jag kan hämta henne. Nej, nu ska jag sätta mig en liten sund vid TV:n igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0